Regulamin

Nowy Regulamin Sklepu obowiązujący od 22-06-2022

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

Tool Serwis – Tool Serwis Grzegorz Auguścik ul Wyszyńskiego 70, 97-500 Radomsko, NIP: 7722097099, Numer regon : 101255383, prowadzący Sklep Internetowy. Podmiot jest wpisany rejestru do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (ceidg). Organ prowadzący rejestr to Ministerstwo Rozwoju

Konsument – osoba fizyczna dokonującą zakupu w Sklepie Internetowym niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Prosument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie Internetowym w celu bezpośrednio związanym z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej czynności prawnej wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Przedsiębiorca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna wykonująca działalność gospodarczą lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna umowa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą, dokonująca zakupu w Sklepie Internetowym związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą.

Sklep Internetowy – prowadzony przez Tool Serwis  sklep internetowy, dostępny pod domeną internetową https://G-TooL.pl

Regulamin – niniejszy dokument, regulujący warunki sprzedaży oraz funkcjonowania Sklepu Internetowego. Zgodnie z art. 384 Kodeksu Cywilnego przedmiotowy Regulamin jest częścią umowy sprzedaży zawartej z Zamawiającym,

Towar lub Towary – rzecz ruchoma lub rzeczy ruchome będące przedmiotem umowy sprzedaży,

Zamawiający – Konsument, Prosument lub Przedsiębiorca, korzystający ze Sklepu Internetowego na zasadach określonych w Regulaminie, w tym w szczególności w celu dokonania zakupów,

Zamówienie – oświadczenie woli Zamawiającego, złożone za pośrednictwem Sklepu Internetowego, określające: rodzaj i ilość Towaru, sposób zapłaty, sposób dostawy, miejsce dostawy, oraz dane Zamawiającego, stanowiące złożenie przez Zamawiającego oferty zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego Towarów.

1. REGULACJE WSTĘPNE

Sklep Internetowy, działający pod adresem g-tool.pl  Tool Serwis   umożliwia kupowanie towarów przy pomocy sieci elektronicznej (Internet) – pod adresem https://G-TooL.pl/

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

2.1. Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie Internetowym.

2.2. Zamawiający powinien zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu najpóźniej w chwili składania Zamówienia.

2.3 Umowa sprzedaży zawierana jest między Zamawiającym a Tool Serwis  

2.4. Umowa sprzedaży Towarów zawierana jest zgodnie z przepisami prawa polskiego.

2.5. Sklep Internetowy posiada siedzibę na terenie Polski.

3. ZASADY DOKONYWANIA ZAKUPÓW

3.1. Sklep Internetowy służy do dokonywania zakupów wybranych oryginalnych Towarów za pośrednictwem sieci Internet.

3.2. Zakupy w Sklepie Internetowym mogą być dokonywane przez osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, pełnoletnie osoby fizyczne oraz niepełnoletnie osoby fizyczne, które ukończyły 13 lat lub osoby fizyczne ograniczone w zdolności do czynności prawnych, które jednak mogą dokonywać zakupów w Sklepie Internetowym wyłącznie za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych.

3.3. Otrzymanie faktury jest możliwe tylko wtedy, kiedy Zamawiający w momencie składania zamówienia zaznaczy taką opcję i poda pełne dane, które maja zostać na niej umieszczone.

3.4. Zamieszczone w Sklepie Internetowym ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Prezentowany katalog Towarów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.

3.5. W celu zawarcia umowy sprzedaży Towaru w Sklepie Internetowym, Zamawiający musi wykonać następujące czynności: wejść na stronę internetową Sklepu Internetowego, dokonać wyboru Towaru, umieścić Towar w wirtualnym koszyku poprzez kliknięcie w ikonę ,,Dodaj do koszyka’’ i złożyć zamówienie podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty. Przy składaniu Zamówienia wybranego Towaru Zamawiający może dokonać rejestracji do systemu Sklepu Internetowego poprzez uzupełnienie formularza rejestracyjnego z danymi niezbędnymi do realizacji Zamówienia lub zalogować się do systemu Sklepu Internetowego, jeśli już posiada konto. Zamawiający może złożyć Zamówienie bez uprzedniej rejestracji lub zalogowania się do systemu Sklepu Internetowego. Wraz ze złożeniem Zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży. Składając Zamówienie Zamawiający oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu Sklepu Internetowego, a w szczególności z możliwością odstąpienia od umowy, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta i akceptuje jego postanowienia.

3.6. W celu ułatwienia i usprawnienia procesu zakupów w Sklepie Internetowym, pomiędzy Zamawiającym, a Sklepem Internetowym może być prowadzona korespondencja e-mailowa. W jej ramach Zamawiający będzie otrzymywał na podany przy składaniu adres mailowy lub numer telefonu komórkowego wiadomości dotyczące Zamówienia.

3.7. W momencie całkowitego zaakceptowania zamawianych Towarów oraz sposobu płatności i dostawy, Zamawiający otrzymuje informację potwierdzającą złożenie Zamówienia i numer Zamówienia, wyszczególnienie wybranych Towarów, wybrany sposób płatności i dostawy z podaniem adresu.

3.8. W przypadku kiedy Zamawiający wybrał płatność przelewem lub kartą kredytową, Zamawiający może otrzymać dwa rodzaje informacji, w zależności od tego czy potwierdzenie przelewu/autoryzacja karty przebiegła pomyślnie czy nie. W tym drugim przypadku, e-mail będzie zawierał prośbę o ponowienie próby zapłaty.

3.9. W sytuacji kiedy kolejne próby zapłaty przelewem lub kartą kredytową są nieskuteczne Zamawiający otrzyma stosowną informację o zaistniałym problemie, z prośbą o kontakt z Biurem Obsługi Sklepu Internetowego i zastrzeżeniem, że realizacja zamówionych Towarów została wstrzymana do czasu wyjaśnienia.

3.10. Sklep Internetowy zastrzega, że może zaistnieć sytuacja kiedy nie wszystkie zamówione Towary będą osiągalne. W takim przypadku Zamawiający otrzyma wiadomość z informacją o tym jakie pozycje zostały skompletowane i w jego gestii pozostanie decyzja czy anulować całe Zamówienie, czy realizować w kształcie w jakim jest w danym momencie możliwe. W zależności od decyzji podjętej przez Zamawiającego, zostanie wysłany e-mail potwierdzający całkowite anulowanie Zamówienia, bądź potwierdzenie realizacji niepełnego Zamówienia. W przypadku nie podjęcia przez Zamawiającego żadnej decyzji dotyczącej częściowej kompletacji Zamówienia w przeciągu 5 dni, Zamówienie zostaje automatycznie anulowane, o czym Zamawiający zostanie powiadomiony.
3.11.Po całkowitym skompletowaniu Zamówionego Towaru i jego wysłaniu, Zamawiający otrzyma wiadomość e-mail lub SMS potwierdzającą ten fakt oraz jednocześnie informującą po jakim minimalnym czasie przesyłka powinna zostać dostarczona do adresata.
3.12. Sklep Internetowy przyjmuje Zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku.
3.13. Ceny podawane w Sklepie Internetowym są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym Towarze jest wiążąca dla Zamawiającego w chwili złożenia Zamówienia. Ceny nie zawierają kosztów dostawy.

4. FORMY PŁATNOŚCI I CENY

4.1. Zamawiający ma możliwość dokonania płatności:

 a) kartą płatniczą lub poprzez płatność elektroniczną (przelewem elektronicznym) – za pomocą sprawdzonego i bezpiecznego systemu płatności elektronicznej imoje.pl Po wybraniu tej formy płatności Zamawiający zostanie przeniesiony na stronę internetową podmiotu obsługującą wybraną formę płatności, a po zakończeniu procedur Zamawiający zostanie z powrotem przeniesiony na stronę g-tool.pl. Informacje dotyczące karty kredytowej przesyłane są bezpośrednio pomiędzy Zamawiającym a operatorem płatności i nie są nam udostępniane. Znane są tylko bankowi rozliczającemu transakcje dokonaną przez Zamawiającego;

b) gotówką – płatność przy odbiorze bezpośrednio do rąk kuriera doręczającego przesyłkę.
4.2. Zamówienie zostanie przekazane do wysyłki niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży, przy czym wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu płatności za Towar. Nie dotyczy to sytuacji, gdy Zamawiający wybrał opcję płatności gotówką przy odbiorze Towaru.

5. WARUNKI DOSTAWY TOWARÓW

5.1. Zamawiający w procesie zamawiania może wybrać następujące formy dostawy

a) dostawa za pośrednictwem paczkomatów (InPost),

b) dostawa poprzez firmę kurierską : DPD, InPost, Poczta Polska

c) odbiór w sklepie stacjonarnym Tool Serwis w Radomsku
5.2. Realizacja złożonego Zamówienia polega na sprawdzeniu przez Sklep Internetowy kompletności wysłanych danych.
5.3. Jeśli informacje podane przez Zamawiającego są wystarczające, Zamówienie zostanie ostatecznie zaakceptowane, o czym Zamawiający zostanie powiadomiony za pomocą wiadomości e-mail lub sms.
5.4. W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej, Zamawiający otrzymuje wiadomość e-mail lub SMS informującą o tym fakcie oraz o formie realizowanej wysyłki.
5.5. Jeśli zamówiony Towar jest dostępny, wydanie go dostawcy nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, liczonych od dnia złożenia Zamówienia. Czas konieczny na skompletowanie i wydanie Zamówienia dostawcy może ulec wydłużeniu, jeśli zamówienie dotyczyło części które musimy sprowadzić z magazynów naszych dostawców.5.6. Koszty dostawy Towaru są wskazane na podstronie: ,,KOSZT I CZAS DOSTAWY”, a także w trakcie składania zamówienia, przy każdym z dostępnych sposobów dostawy.

6. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

6.1. Zamówienie może zostać anulowane gdy:

a) formularz Zamówienia zostanie wypełniony częściowo (w szczególności podany zostanie błędny adres e-mail lub numer telefonu),

b) transakcji nie uda się autoryzować w systemie płatniczym,

c) Zamawiający, na którymkolwiek z etapów składania Zamówienia, zaprzestanie wykonywania kolejnych kroków, przez co nie ukończy procesu składania Zamówienia;

d) na wyraźne życzenie Zamawiającego zgłoszone do Centrum Obsługi Sklepu Internetowego;

e) z powodu braku zamawianego Towaru w magazynie, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego i wskazaniu przyczyny anulowania;

f) Zamawiający nie dokona zapłaty za zamówiony Towar w okresie 5 dni od dnia poinformowania przez Sklep Internetowy o braku wpłaty.

7. GWARANCJA

7.1. Elektronarzędzia Makita, Bosch, Hikoki, Metabo:

Narzędzia standardowo są objęte roczną gwarancją w przypadku zakupu na podmiot prowadzący działalność gospodarczą oraz dwuletnią gwarancją dla konsumentów nie prowadzących działalności gospodarczej.

Istnieje możliwość przedłużenie okresu gwarancyjnego do 3 lat. Skorzystanie ze zwiększonego okresu gwarancyjnego wymaga rejestracji zakupionego narzędzia. Aby skorzystać z przedłużonej, 3-letniej gwarancji na narzędzia marki Makita, Bosch, Hikoki, Metabo należy zakupione narzędzie zarejestrować na stronie producenta w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od daty zakupu.

7.2 Części zamienne oraz podzespoły do elektronarzędzi

Na oferowane części zamienne nie udzielamy gwarancji oraz nie jest wystawiana do nich karta gwarancyjna.

8. RĘKOJMIA

Jeżeli w wykonaniu umowy działasz jako konsument , jesteśmy odpowiedzialni wobec Ciebie, gdy sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Naszą odpowiedzialność reguluje ustawa z dnia 23 kwietn ia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1025, z późn. zm.).
W przypadku sprzedaży Produktu w obrocie między przedsiębiorcami – na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony tej umowy sprzedaży wyłączają odpowiedzialność Tool Serwis z tytułu rękojmi.

Ze statusu konsumenta może korzystać również osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która zawierają umowę związaną bezpośrednio ze swoim biznesem. Pod warunkiem jednak, że z jej treści wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego (co będzie się oceniać biorąc listę rodzajów działalności gospodarczej wpisanej do CEiDG).

9. REKLAMACJE

9.1. Wszystkie Towary znajdujące się w ofercie Sklepu Internetowego są Towarami oryginalnymi i niewadliwymi. Sklep Internetowy ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wady Towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 2020 poz. 1740 z późn. zm.), jeżeli wada Towaru  zostanie stwierdzona w ciągu dwóch lat od jej wydania Zamawiającemu.
9.2. Reklamacja powinna zawierać dane Zamawiającego składającego reklamację (imię i nazwisko lub pełna nazwa, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Zamawiający życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia Towaru, rodzaj reklamowanego Towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Zamawiającego, a także preferowany przez Zamawiającego sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sklepowi Internetowemu dowód zakupu Towaru, którym może być np. kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód. Powyższa treść dotycząca zgłoszenia reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego Zamawiający nie musi korzystać, i nie wpływa na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

9.3. Zamawiający, składając reklamację, może skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego w zakładce: ,,zwrot/reklamacja’’ na stronie Sklepu Internetowego: https://G-TooL.pl/Formularz stanowi jedynie przykład, z którego, chcąc złożyć reklamację, Zamawiający nie musi korzystać, ani się nim kierować. Formularz reklamacyjny   stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

9.4. W celu złożenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć reklamowany Towar wraz z dowodem zakupu tego Towaru i opisem reklamacji, do Sklepu Internetowego na adres: Tool Serwis Grzegorz Auguścik ul. Wyszyńskiego 70, 97-500 Radomsko

9.5.Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia reklamowanego Towaru do Sklepu Internetowego. W tym samym terminie zostanie powiadomiony o wyniku reklamacji, w sposób wybrany w zgłoszeniu reklamacji.
9.6. Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
9.7. W przypadku nie uznania zasadności reklamacji, reklamowany Towar zostanie odesłany Zamawiającemu wraz z informacją o przyczynach uznania reklamacji za niezasadną.
9.8. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Zamawiającego, wadliwy Towar zostanie niezwłocznie wymieniony na wolny od wad albo wada zostanie usunięta. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany Towaru, usunięcia wady Towaru lub obniżenia ceny, Klientowi zostanie zwrócona należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

10. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

10.1. Zamawiający będący Konsumentem lub Prosumentem (zwany w niniejszym rozdziale także odstępującym lub odstępującym od umowy) może w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny. Zwracany Towar powinien posiadać oryginalne opakowanie oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Do zachowania powyższego terminu wystarczy, że odstępujący od umowy złoży oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Odstępujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży w dowolny sposób, przy czym, w celu ułatwienia procesu, Sklep Internetowy zaleca skorzystanie z jednej z poniższych form:

– złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży przy skorzystaniu z gotowego formularza, który należy pobrać ze strony Sklepu Internetowego: https://G-TooL.pl/, z zakładki: ,,Zwroty’’, wydrukować, wypełnić i podpisać oraz następnie wysłać na adres: Tool Serwis Grzegorz Auguścik, ul. Wyszyńskiego 70, 97-500 Radomsko lub wysłać jego skan na adres: biuro@toolserwis.com

– złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży za pośrednictwem panelu klienta (dla Zamawiających posiadających konto użytkownika Sklepu Internetowego) poprzez wypełnienie elektronicznego formularza i jego wysłanie.

W przypadku złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży w sposób inny, niż wskazano powyżej, powinno ono każdorazowo zawierać: określenie adresata, datę zawarcia umowy/odbioru Towaru, imię, nazwisko oraz adres odstępującego od umowy, informację o przedmiocie odstąpienia, oraz stwierdzenie dotyczące odstąpienia od umowy ze Sklepem Internetowym, jak również– w przypadku oświadczenia w wersji papierowej – powinno być podpisane.
10.2. Sklep Internetowy zobowiązuje się niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić odstępującemu od umowy wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym. Zwrot kosztów nastąpi w taki sam sposób płatności, jakiego użył odstępujący podczas składania Zamówienia, chyba że wyrazi on zgodę na inny sposób rozliczenia.
10.3. Odstępujący od umowy zobowiązuje się niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży, zwrócić Towar. Jeżeli odstępujący nie wywiąże się z obowiązku zwrotu Towaru w terminie lub nie przedstawi potwierdzenia odesłania Towaru, Sklep Internetowy ma prawo wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania Towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania. W związku z powyższym Sklep Internetowy nie będzie zobowiązany do zachowania terminu określonego w pkt 8.2.
10.4. Odstępujący od umowy sprzedaży ponosi bezpośrednie koszty odesłania Towaru do Sklepu Internetowego za wyjątkiem sytuacji opisanej w punkcie 8.6.
10.5. Odstępujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
10.6. Towar należy odesłać na następujący adres Sklepu Internetowego: Tool Serwis Grzegorz Auguścik, ul. Wyszyńskiego 70, 97-500 Radomsko


10.7. Wymiana Towaru może nastąpić poprzez odstąpienie od umowy sprzedaży zgodnie z rozdziałem 8 Regulaminu oraz przez ponowne Zamówienie Towaru na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

10.8. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą, a odstępujący od umowy jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.

11. PRZETWARZANIE DANYCH

11.1. Dane osobowe podawane przez Zamawiającego w Sklepie Internetowym (w tym w procesie rejestracji konta, korzystania ze Sklepu Internetowego, dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym), przetwarzane są przez Tool Serwis Grzegorz Auguścik, ul. Wyszyńskiego 70, 97-500 Radomsko – Administratora Danych.
11.2. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja umowy sprzedaży będzie niemożliwa.
11.3. Zamawiający może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania informacji handlowych – usługa newsletter. Szczegółowe postanowienia dotyczące usługi newsletter znajdują się na stronie Sklepu Internetowego: https://G-TooL.pl/w zakładce ,,Promocje i Regulaminy’’ – ,, Regulamin Usługi Newsletter’’.

11.4. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Zamawiającego znajdują się w zakładce Polityka Prywatności na stronie Sklepu Internetowego: https://G-TooL.pl/

12. POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW

12.1. O ile obowiązek taki nie wynika z bezwzględnie obowiązującego prawa, Sklep Internetowy nie korzysta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
12.2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Zamawiającego z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (http://www.uokik.gov.pl).

13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

13.1. Wszelkie kwestie uregulowane w Regulaminie, w tym dotyczące zawierania umowy sprzedaży, jej wykonywania i ustania, oraz stosunki prawne związane z korzystaniem ze Sklepu Internetowego podlegają prawu polskiemu. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 2020 poz. 1740 z późn. zm.), a w przypadku Konsumentów lub Prosumentów także przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 z późn. zm.). Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza ani nie ogranicza, w jakimkolwiek zakresie, praw przysługujących Konsumentowi oraz  Prosumentowi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ani też nie może być w taki sposób interpretowane.

13.2. Tool Serwis zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany niniejszego Regulaminu                        w szczególnych przypadkach, w tym w razie konieczności dostosowania zapisów Regulaminu do przepisów prawa, do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych, a ponadto w związku z rozbudową lub zmianą Sklepu Internetowego, koniecznością dostosowania warunków technicznych, koniecznością usunięcia omyłek pisarskich, z przyczyn organizacyjnych oraz w celu poprawy jakości świadczonej obsługi. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie umieszczona na stronie Sklepu Internetowego https://G-TooL.pl/ i będzie zawierała plik w formacie PDF, zawierający treść Regulaminu po zmianach. Zamawiający, którzy dokonali rejestracji w Sklepie Internetowym, zostaną dodatkowo powiadomieni o zmianie Regulaminu przez przesłanie na podany adres poczty elektronicznej informacji o zmianie Regulaminu. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie podana do wiadomości nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian Regulaminu.
13.3. Zamawiający, który dokonał rejestracji w Sklepie Internetowym, terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu, może złożyć oświadczenie o niewyrażeniu zgody na wprowadzone zmiany. Oświadczenie należy przesłać do Biura Obsługi Sklepu Internetowego na adres:biuro@toolserwis.com lub na adres: Tool Serwis Grzegorz Auguścik, ul. Wyszyńskiego 70, 97-500 Radomsko. Wówczas konto użytkownika Sklepu Internetowego zostanie usunięte w terminie 3 dni roboczych.
13.4. W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia Zamówienia przez Zamawiającego.
13.5. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do:

a) wolnorynkowej zmiany cen w ujęciu abstrakcyjnym, ze skutkiem od chwili dokonania zmiany;

b) zmiany oferty Sklepu Internetowego;

c) w przypadku Zamówienia więcej niż jednej sztuki Towaru, do realizacji dostawy w kilku partiach, przy czym opłata za przesyłkę zostanie pobrana tylko raz;

d) czasowego zawieszenia dostępności Sklepu Internetowego w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Sklepu Internetowego.
13.6. Kontakt z Biurem Obsługi Sklepu Internetowego: – e-mail: biuro@toolseriwis.com ; – infolinia: 517-460-722 ; – adres korespondencyjny: Tool Serwis Grzegorz Auguścik, ul. Wyszyńskiego 70, 97-500 Radomsko 

13.7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 22 czerwiec 2022 roku.

ZAŁĄCZNIKI
1. Formularz zwrotu (PDF)
2. Formularz reklamacyjny (PDF))